سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۹۷۳
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه یک ششم برق این استان به مصرف بخش عمومی و ادارای می رسد تغییر ساعت ادارات پیک بار مصرف برق را100 مگاوات کاهش داده که این مهم باعث جلوگیری از خاموشی برق مشترکان شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، ایوب دهقانی اظهار داشت:باتوجه به تغییر ساعات ادارات که زمان آن 6 و 30 الی 13 و 30 دقیقه تعیین شد در قالب طرح بهینه سازی مصرف انرژی روند اجرایی طرح در مجموع مناسب و مدنظر با هدف های پیش بینی شده گزارش شده است.

وی گفت: بدلیل افزایش دما مشترکان برق بیش از پیش باید به مصرف بهینه اهتمام داشته باشند تا از خاموشی های احتمالی پیشگیری شود.

دهقانی یادآور شد: در این راستا مشترکان باید در استفاده از دستگاه برقی پرمصرف و غیرضروری مانند ماشین لباسشویی، جاروی برقی و اتو در ساعت اوج مصرف که بین ساعت های 13 تا 17 و 20 تا 24 است نهایت صرفه جویی را داشته باشند و در روزهای تعطیل و ساعت های آغازین صبح از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه با افزایش محسوس دما طی روزهای اخیر مشترکان باید در مصرف بهینه برق نهایت صرف جویی داشته باشند افزود: یکی از دستگاه هایی که این روزها بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرد کولرهای گازی است که مشترکان با نگه داشتن دمای آن بین 23 تا 26 درجه سانتیگراد و همچنین سرویس به موقع آنها در کاهش مصرف برق خود نقشی تاثیرگذار ایفا کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر